Informačné kampane • Zmena vnímania problematiky verejnosťou
Časopisy • Tlačené materiály • WWW
Tretí sektor je existenčne závislý na komunikácii. Ciele neziskových organizácií zväčša nie je možné dosiahnuť bez dostatočného získania pozornosti ich cieľovej verejnosti. Či už ide o kampane smerujúce k zmene vnímania nejakej témy verejnosťou alebo o fund-raisingové kampane, vyžadujú si odborný prístup a pozornosť.
S komunikáciou neziskových projektov máme takmer 20 ročnú skúsenosť. Pomohli sme realizovať desiatky projektov rôznej obtiažnosti pre mnoho typov organizácií – od mládežníckych cez náboženské až po záujmové
a politické.
Pri zadávateľoch z tejto oblasti intenzívne používame nástroje public relations. Spolupracujeme pri tom
so sesterskou agentúrou PR MONITOR, s.r.o.
|
TV spot Hlava roka |
|
TV spot DSS Studienka |