Uvedenie na trh • Repositioning • Rebranding • Dlhodobá podpora značiek • Obalové materiály
Potraviny sú rýchloobrátka, ktorá láka k používaniu importovaných stratégií alebo dokonca hotovej kreativity. Výsledkom je síce rozloženie nákladov na výrobu výpravného riešenia na viac trhov, tieto však nemusia vždy fungovať. Bezhlavá globalizácia v komunikácii je nezmysel. Naši spotrebitelia majú iné návyky pitia kávy
ako v Taliansku a iné ako v Brazílii.
Think globally, act locally.
Našim potravinárskym
success story je
minerálna voda Mitická. Tento produkt sme uviedli na preplnený slovenský trh ako úplne novú vodu v roku 2000. Proti nám stálo niekoľko tradičných značiek a dvadsiatka nových, vrátane zahraničného importu. S polovičným rozpočtom najväčšieho konkurenta sa nám podarilo značku dokonale uviesť na trh. Zásadne zamiešala kartami a podľa vyjadrenia klienta sa stala druhou najpredávanejšou.
Hoci nie sme sieťová agentúra, potravinárov máme radi. Možno preto, že po práci sa dajú objekty nášho záujmu vypiť a zjesť... Z tohto pohľadu bola veľmi zaujímavá práca pre 4 slovenské pivovary. :)
 |
TV spot Mitická |
 |
Radio spot Mitická |
 |
Radio spot Barilla |