Uvedenie na trh • Repositioning • Rebranding • Dlhodobá podpora značiek
Skôr by sme mali hovoriť o čiernej a bielej technike. Má svoje špecifiká. Spotrebiteľské správanie k tejto komodite sa veľmi zmenilo. Dnes to už nie je vytúžená investícia častokrát na celý život, ale predmet dlhodobej spotreby, uspokojujúci rýchlo rastúce nároky spotrebiteľa. Práve táto skutočnosť spolu s neuveriteľne rýchlou inováciou vedie k potrebe intenzívnejšie predávať značku a jej prístup k riešeniu spotrebiteľových potrieb.
Práca pre 5 svetových značiek čiernej a bielej techniky nám dala veľa skúseností. Čakáme na ďalšie výzvy.
AEG Electrolux Loewe Pioneer Sanyo |
PR, tlačená reklama, POP PR, tlačená reklama, POP tlačená reklama tlačená reklama kampaň, PR, tlačená reklama |
TV spot Megafoto |